Oslava druhých narozenin

Já tu naši jídelnu vážně nemám v plánu fotit stále dokola, jenže o víkendu byla příležitost, protože Max oslavil druhé narozeniny. Takže mám pro vás hodně fotek tentokrát bez stylingu, retuše, přesouvání nehezkých objektů (nenáviděná jídelní židlička), s lehkou party výzdobou a "slavnostně" prostřeným stolem na sobotní rodinný oběd. Prostě takhle to u nás doopravdy je. A já si stále říkám, co bude, protože momentálně to je především jen o dětech a praní, vaření a uklízení. Takže přesně ten mama baby blog, který jsem z MMB vůbec mít nechtěla? Ale to všechno ukáže čas, proto zpátky k oslavě...

Co se týče dekorací, mám pár drobných novinek, které plánuju vždy využít na oslavy a obměňovat je. Jako třeba bílé nafukovací balónky ze sady Pink Marble, které jsem dozdobila barevnou washi páskou, ty růžové zase použiju v září na oslavu Elinky. Stejně tak papírovou girlandu Leter Banner Silver, ze které jsem poskládala datum narozenin. Což je podle mě skvělé také na fotky jako připomínka jednou, kolikáté že vlastně byly :-). A poprvé jsem si také rozložila černý pom-pom od Moniky Vintagelover. Ten jsem dostala snad před sto lety a kdybych věděla, že je to tak strašně jednoduché, pustila bych se i do dalších! Pak jsem už jen barevně lehce ladila třeba brčka v nové skleničce ze setu z kolekce Hammershoi, jenž jsou mým nejnovějším přírůstkem.

Jinak o nedesignové, ale domácí dorty se postarala tradičně babička a prababička, já o oběd pro jednu část rodiny, a manžel o večeři pro druhou. A co se týče dárků pro Maxe, těmi jsem si samozřejmě udělala radost hlavně já. Novým povlečením Done by Deer, osuškou Elodie Details a plakátem Dear Toffle od ikonické značky Mrs. Mighetto. Dlouho jsem rozmýšlela, co k dětem na stěnu, ale nakonec jsem vybrala právě tento, jako něžný kontrast k mojí grafice. A je opravdu nádherný v každém detailu. Přiznám se, že se mi některé motivy zdály i trochu strašidelné, proto vyhrál roztomilý lišáček. Už nám také visí naproti Maxově postýlce a moc se líbí i jemu. No a tu samou trojku plánuji i pro Elu v září...

Jinak se mi konečně také poštěstilo udělat si čas a zase malovat. Kousek vidíte i dnes, ale více zase jindy.

Tolik od nás, a příště možná zase od dětí? Co vy na to, chcete nechcete? :-)

Jinak užívejte léta jak jen to jde, utíká to všechno opravdu neskutečně!
Šárka



6 komentářů

  1. Miláček! Tady se o barevných hračkách nerozčiluješ btw sami jste si koupili barevný zahradní nábytek, ne hihihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu jindy ale! Jako do barevného plastového domečku k barevné plastové skluzavce na nedodělaný dvůr už vážně nemám sílu kupovat cokoliv! :-/

      Vymazat
  2. Neverím, že už máš dve deti a jedno má už dva roky!
    Moc peknému chlapcovi moc lásky, pokoja a zdravia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali ja take ne 😂 moc dekujeme! 💙

      Vymazat
  3. Mně nevadí číst o dětech, mama blogy nemám moc ráda, ale tady je to vždycky víc o designu, i když pises o dětech. Chápu nářky k tomu, co děti dostávají od příbuzných. Mám to podobně, a to nemám takové nároky na barvu a design, jen chci, aby ty věci byly pěkné... naštěstí babička mi da penize a vybiram ja, ale v okolí jsem vnimana jako ta divná, s divnym vkusem, když koupím radši drahou ručně sitou hračku, než plastové barevné z číny... jak to vnímají u vás? Zvykli si, nebo to považuji za rozmar? Ví, že mají nakupovat severský design, nebo na to kašlou? Hezký večer a oslavenci všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dekuji za nazor! Na babicky a plastove hracky jsem si uz stezovala na instagramu. Jde to jak s kym, ale taky me to stve. Radsi pekne a kvalitni a mene, nez oak. Je spoustu jezkych jednoduchyd ceskych vyrobcu i na fleru treba, krasne drevene hracky vubec ne drahe. Dnes je opravdu nabidka velka a mrzi me, ze si nedaji vetsi praci obcas, nebo jim musi splnit kazde prani. No bude to asi na dalsi clanek do budoucna! 😉
      Dekujeme i za navstevu 🙋🏻

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.